Sådan skaber du værdi på LinkedIn
Lige nu er 2,2 millioner danskere på LinkedIn, hvilket gør platformen til et oplagt sted at understøtte dine forretningsmål. På dette kursus lærer du alt om at være tilstede på LinkedIn: At styrke dit personlige brand, skabe synlighed, etablere og udbygge vigtige relationer og opnå effekt for dig og din organisation.
- Udførlig guide til at bygge din profil mest effektivt op
- Social selling – hvad det er og hvordan du bruger det
- Vejen til at skabe og udbygge relationer
- Gode råd til at finde din egen stil og tone
- Alt om det gode opslag
- Værdien i at udgive LinkedIn-artikler, og hvordan det skal gøres
- Alle de klumrefejl, du ikke vil begå
- Masser af eksempler på danske ledere, der gør det godt på LinkedIn
- Viden om, hvordan du går fra det fysiske møde til det virtuelle (og den anden vej).
- Du bliver kort sagt klædt på til at være til stede på LinkedIn på den bedste og mest resultatgivende måde - uanset om det handler om at styrke dit brand, din organisations brand eller om at skabe nye, afgørende relationer.
Er du i målgruppen?
Læringsforløbet er for ledere på alle niveauer, som ønsker at styrke sin og organisationens tilstedeværelse på LinkedIn.
18 moduler, workbook og afsluttende bevis
Dette kursus består af 18 videomoduler med dybdegående indsigt i LinkedIn som kommunikationsværktøj og værktøj til branding af dig selv og din organisation. Kurset er fyldt med øvelser, som du laver undervejs, og du vil kunne downloade din egen personlige workbook med mere viden, yderligere inspiration, modeller, værktøjer og refleksionsspørgsmål.
Efter du har afsluttet kurset, får du et certifikat som bevis på, at du har gennemført.
395 kr. ekskl. moms
Bliv bedre på LinkedIn med Benjamin Rud Elberth
Benjamin Rud Elberth er en af landets absolut skarpeste profiler ud i digital tilstedeværelse - kommunikation, PA, PR. Han er tidligere digital chef for Socialdemokratiet. Nu er han direktør i eget bureau, Elberth Kommunikation, som hjælper ministerier, politiske partier samt ledere, politikere og sportsfolk med at styrke synlighed og troværdighed og samtidig flytte magt, salg og holdninger digitalt.
Desuden er han gæsteforelæser på Københavns Universitet, har en Master i Cross-Media Communication og er mediernes go-to-guy, når det gælder digitale emner.